OVER MIJ

Vanaf jongs af aan heb ik al een enorme passie voor media en alles wat hier om heen speelt. In 2011 had ik voor het eerst een camera in mijn handen. Ik vond het knopje en het geluidje bij het maken van een foto veel leuker dan wat ik nou eigenlijk aan het schieten was en zo schoot ik op 6 jarige leeftijd al de SD kaartjes van mijn ouders vol. Voornamelijk op vakanties was ik bezig met het maken van foto’s. Op een gegeven ontdekte ik de film wereld en begon ik camera werk in zijn algemeen te omarmen. Ik spendeerde uren op YouTube om van alles te leren over het vak. Al snel ontwikkelde ik ook een passie voor monteren en het bewerken van foto’s. Ik zag mijzelf al snel in het hele plaatje. Het schieten, monteren en inzetten van content.

Op mijn 13e startte ik een YouTube kanaal (ik denk zoals elk kind op die leeftijd wel een keer gedaan heeft), al snel merkte ik dat ik het opnemen van de video’s veel leuker vond dat het hele posten en die 15 views die het kreeg. Op een gegeven moment begon ik ook een passie te ontwikkelen tot de biredenatie waarom sommige content wel of niet werkt en met de opkomst van short-form content is hierin alleen nog maar een verdere wereld geopend voor mij, maar ook voor uw bedrijf.

En zo startte ik in 2020 aan de opleiding media vormgever aan het Cibap in Zwolle. Een opleiding waar ik mij de afgelopen 4 jaar volledig heb gestort op het ontwikkelen van mijn creativiteit en het ontwikkelen van een creatieve stijl. De periode op het Cibap was voor mij ideaal omdat de school mij veel vrijheid gaf eigen opdrachten uit te voeren en zo bouwde ik snel een netwerk op van andere getalenteerde creatievelingen waar ik vandaag de dag nog mee samen werk aan campagnes voor NS, Samsung en het Spierfonds.

In mijn werk als videograaf streef ik naar perfectie. Hoe basic het ook klinkt, ik zie elke video die ik maak als een stukje portfolio wat weer bovenaan mijn lijst moet komen te staan als “mooiste werk”. Ik vind het leuk mezelf uit te dagen met creatieve stijlen en nieuwe formats en hoop uw bedrijf hier ook in mee te nemen!

DE C-FACTOR

  • Het begint bij het concept. De basis voor goedwerkende content. Tijdens deze fase wordt er nagedacht over de manier waarop u zich wilt vertalen naar uw doelgroep. Hoe wilt u overkomen? En hoe kunnen we dit combineren met content formats die werken binnen die branche.

  • Hier wordt de passie gecombineerd met de strategie. Het creëren van de content is het geen waar wij warm van worden! Brand stories, werken-bij video’s of short-form content, met veel energie wordt er gezorgd voor een mooi resultaat!

  • Het geschoten materiaal wordt omgezet in verschillende content formats die toegankelijk zijn voor elk social media platform. Kleine snippets van uw brandstory ook in verticaal formaat op social? Uiteraard is dat mogelijk! Hier wordt er voor gezorgd dat de geschoten content, meerdere malen inzetbaar is over verschillende platforms!

  • Het stopt niet wanneer de content is opgestuurd. Met verschillende content pakketten wordt er ook gekeken naar de ontwikkeling en performance van de content om er voor te zorgen dat dit voor u op de beste manier werkt en de mensen bereikt op de manier hoe u ze wilt bereiken!